8/21/2012

INGRID COSMETICS REVIEW


Γεια σας κοριτσια!
Σημερα ηθελα να σας πω για μια εταιρια καλλυντικων που λεγεται Ingrid Cosmetics.
τα εχω βρει μονο σε μικρα καλλυντικαδικα, φανταστειτε οτι τα ανακαλυψα στις διακοπες μου στο Ξυλοκαστρο σε ενα μαγαζακι μια σταλια- το οποιο ομως ηταν ενας παραδεισος απο φθηνες αλλα καλες μαρκες! Μια απο αυτες φυσικα ειναι και η Ingrid Cosmetics.
Δεν δοκιμαζονται σε ζωακια,γραφουν τρομερα εντονα ολα τους τα προιοντα και μου αρεσουν τρομερα οι συσκευασιες για τοσο φθηνα καλλυντικα. Δειχνουν πολυ chic!

 Εχω δοκιμασει παλεττα με σκιες, βαση σκιας, μεικαπ και πουδρα και ειναι ολα πολυ καλης ποιοτητας.
Λιγα λογια το καθενα απο αυτα:

το μεικαπ Matt High Definition..το αγαπω!
1-Το μεικαπ Matt High Definition περιεχει αλλαντοινη και πρασινο τσαι.
Εχει αντιβακτιριδιακες ιδιοτητες, προστατευει απο ελευθερες ριζες και θεωρειται ιδανικο για οσες εχουν μικτη-λιπαρη επιδερμιδα η ταση ακμης (σας μεταφερω επακριβως τις πληροφοριες του σωληναριου.)
Η τιμη του ειναι μονο 6.50 ευρω, ειναι 30ml και χρειαζεσται απειροελαχιστη ποσοτητα για να καλυψετε ολο το προσωπο σας-εγω το φοραω και κατω απο τα ματια και καλυπτει τελεια μαυρους κυκλους.
Ειναι υπερ καλυπτικη και η αποχρωση που διαλεξα (45 Natural) δενει 100% με το χρωμα της επιδερμιδας μου.
Η πουδρα Idealist-υπερκαλυπτικη

2-Η πουδρα Idealist βγαινει σε μια πολυ ομορφη κομπακτ με καθρεφτη( μου θυμιζει λιγο μια της Bourjois το ονομα της οποιας μου διαφευγει αυτη τη στιγμη.)
Εχει ξεχωριστη υποδοχη για το σφουγγαρακι (το οποιο περιλαμβανεται μαζι στη συσκευασια.)
Ειναι υπερκαλυπτικη,μυριζει ευχαριστα και ειναι στα 6.50ευρω.
Οι παλεττες της σειρας Pret a Porter- την πανω με τις μπλε και μοβ αποχρωσεις τις εχω και γραφουν απιστευτα εντονα!

3-Η παλεττα της σειρας Pret a porter με μοβ-μπλε αποχρωσεις (νουμερο η ονομασια δεν εχει, βγαινει σε αλλους τεσσερεις συνδυασμους χρωματων ομως) γραφει τοσο εντονα που δεν χρειαζεστε καν βαση για σκια.
Η τιμη του ηταν 6.50 ευρω και πεςριεχει 5 αποχρωσεις. η συγκεκριμενη που επελεξα εχει μπλε-μοβ σαν βασικα χρωματα.
Η βαση σκιας της εταιριας Ingrid Cosmetics ειναι φοβερης υφης και ποιοτητας.Κανει και τη πιο αχνη σκια να κανει..μπαμ!

4-Η βαση σκιας ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ.
Ειναι κρεμωδες οσο πρεπει χωρις να ειναι λιπαρη και εχει μια ελαφρως μπεζ αποχρωση (που θυμιζει λιγο της M.A.C το Soft Ochre, αλλα χωρις να ειναι τοσο στεγνη) για να αποχρωματοποιει τα βλεφαρα με το να καλυπτει τους κοκκινους τονους και για να δειχνουν πιο ζωντανες και φωτεινες οι σκιες.
Και αυτο στα 6.50ευρω.
Το συγκεκριμενο το συστινω ανεπιφυλακτα.

Ελπιζω να σας αρεσουν αυτα που σας εδειξα και αν δεν την γνωριζατε σαν εταιρια να την αναζητησετε αμα εχετε περιεργεια.
Οπως διαβασατε ειμαι ενθουσιασμενη και μου αρεσουν ολα πολυ.
Και κραγιον πολυ ωραια εχει που γραφουν εντονοτατα (4.50 ευρω) αλλα δεν αγορασα γιατι δεν ειχε την αποχρωση που ηθελα (μια κοραλλι) αλλα το swatch στο χερι μου ηταν φανταστικο και ανυπομονω να την αναζητησω στην επομενη εξορμηση μου!
Δεν ξερω ποσο ευκολο ειναι να τα βρειτε γιατι δεν τα εχω δει πχ σε καποιο Hondos η Galerie de Beaute, αλλα στο κορυδαλλο στην Αθηνας 51 ειναι ενα μαγαζι που λεγεται Beauty Town και εκει εχουν ολοκληρο stand. Αν καποια απο εσας τα εντοπισει και αλλου ας το μοιραστει μαζι με τις υπολοιπες!
Πολλα φιλια σε ολες!

No comments:

Post a Comment

Leave me a comment-I love to hear from you!

IMPORTANT:

Comments containing links (personal or otherwise ) will NOT be posted.
Thank you for your cooperation.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Παρακαλουνται θερμα ολα τα μελη του ιστολογιου καθως και νεοι επισκεπτες, να ΜΗΝ αφηνετε προσωπικα links εντος των σχολιων σας, διοτι ΔΕΝ θα δημοσιευονται ως αποτελεσμα.
Ευχαριστω πολυ για την κατανοηση σας.