2/17/2013

Ροζ κραγιον για την Ανοιξη 2013 - μερικες προτασεις!


Απο τις τασεις που σιγουρα θα υιοθετησω για αυτη την ανοιξη ειναι το ροζ κραγιον.
Φορεμενο στα χειλη  γλυκαινει πολυ το προσωπο και δειχνει παντα πολυ φρεσκο και νεανικο.
Ιδιατερα οι φωτεινες ροζ αποχρωσεις, θα φορεθουν πολυ τωρα την ανοιξη, και δινουν ζωντανια σε ενα απλα μακιγιαρισμενο προσωπο η αλλιως 'nude' μακιγιαζ στα ματια.
Απο τη συλλογη μου σας εχω επιλεξει καποιες οικονομικες προτασεις αντι για πιο upscale μαρκες γιατι νομιζω πως αξιζει να ψαχτει κανεις μπορει να βρει 'διαμαντια' εκει που δε το περιμενει!
Προσωπικα λατρευω να βρισκω καλες ευκαριες και οταν καποια γυναικα με ρωταει για το ποιο  κραγιον/καλλυντικο φοραω επειδη της αρεσει, λατρευω την εκφραση της οταν της λεω οτι εκανε μονο 1 ευρω, γιατι ενθουσιαζεται και μου αρεσει να μοιραζομαι αυτα που ανακαλυπτω!
Παμε καταρχην να σας δειξω τα swatches! Τη φωτογραφια την εχω τραβηξει χωρις φλας με φυσικο φως για να δειτε ξεκαθαρα την αποδοση τους και φυσικα την υφη (μεταλλικη/κρεμωδη/κλπ.)



Απο αριστερα προς δεξια εχουμε: L'oreal Caresse #202 impulsive Fuschia,Wet'n'Wild #Nouveau Pink (dupe για το Pink Nouveau της M.A.C,) Wet'n'Wild Retro Pink, Lovie #26 και #03 Glamorous Cosmetics.
Παμε τωρα να σας πω αναλυτικα λιγο για το καθενα.


L'OREAL CARESSE #202 IMPULSIVE FUSCHIA: Διαφανη υφη που μπορει ομως να χτιστει για ενα πιο εντονο αποτελεσμα. Ενυδατικη συνθεση και ανετη αισθηση στα χειλη. Ειαι το πιο ακριβο απο ολα που θα σας δειξω αλλα εχει την πιο 'περιποιημενη' και chic συσκευασια, οποτε σιγουρα πληρωνεις και αισθητικη στη προκειμενη περιπτωση.


WET'N'WILD #NOUVEAU PINK: Κρεμωδες κραγιον το οποιο ειναι dupe για το Pink Nouveau της M.A.C (το οποιο ομως ειναι λιγο πιο στεγνο- satin μεν αλλα λιγο πιο σταθερο) Η τιμη του ειναι 2.50 ευρω και μπορειτε να το βρειτε (οπως ολα τα πριοντα Wet'n'Wild) στα καταστηματα Femme Fatale  και Beauty Town- θα σας αφησω links στο τελος του ποστ.


WET'N'WILD #RETRO PINK: Αλλο ενα κρεμωδες κραγιον το οποιο εχει μια απιστευτα γλυκια αποχρωση σε πιο μπλε τονους (αρα ιδιατερα καταλληλο για ξανθιες με ανοιχτοχρωμη επιδερμιδα) απο τα προηγουμενα που σας εδειξα  τα οποια εχουν πιο 'κοκκινη' χροια. Ανετη αισθηση στα χειλη, φοβερη αποδοση, ποιοτικα υπεροχο. Τιμη? 2.50 ευρω!



LOVIE#26: Ομολογω. Τα Lovie ειναι λιγο hit or miss, δηλαδη: ενω υπαρχει τεραστια γκαμα απο αποχρωσεις και ειναι παμφθηνα (και ειναι Ελληνικη εταιρια και cruelty free) καποιες αποχρωσεις δε γραφουν τοσο εντονα οσο αλλες και ενιοτε εχουν λιγο περιεργη γευση. Τα περισσοτερα εχουν γευση βουτυρο κακαο αλλα ορισμενα εχουν μια μυρωδια 'ελαιολαδου' αλλα οχι τυπου Αλτις- αν με καταλαβαινετε!! Η ουσια ειναι πως το συγκεκριμενο εχει εντονοτατη αποδοση, πολυ καλη διαρκεια,  ελαφρια ασημενια χροια ( οχι μεταλλικη ακριβως αλλα ψυχρη ) και ειναι μονο 2 ευρω.


GLAMOROUS COSMETICS#03: Oσες με παρακολουθειτε στο Υou Tube, θα εχετε δει το κραγιον αυτο φορεμενο και στα χειλη μου για πιο ξεκαθαρη εικονα αποδοσης (στη προταση μακιγιαζ για τον Αγ.Βαλεντινο σε ροζ-μοβ αποχρωσεις.)
Οι υπολοιπες.. αααα, θα σας μαλωσω! Αστιευομαι φυσικα, παμε στη περιγραφη! :P
Ειναι ενα σουπερ ενυδατικο κραγιον, παλι απο Ελληνικη εταιρια και cruelty free (λεγε μου τετοια!!) πολυ καλης διαρκειας και εντονοτατης αποδοσης.
Ειναι ΥΠΕΡ ευχαριστημενη με αυτο το κραγιον και η τιμουλα του ειναι μονο 1.50 ευρω.
Μπορειτε να τη βρειτε σαν εταιρια σε μαγαζακια τυπου 1ευρω, μικρα καλλυντικαδικα και στο Τιταν στην Ιερα οδο στο Αιγαλεω -απεναντι απο τη σταση μετρο.


Τελος κατι που σκεφτηκα να το βαλω σ'αυτο το ποστ τελευταια στιγμη- αν και δεν ειναι τοσο ροζ οσο φουξια, αλλα αξιζει να σας το δειξω σαν προιον και φυσικα η αποχρωση του ειναι..'κουκλιστικη!!
Ειναι το #Dolly Pink lipgloss απο την εταιρια NYX το οποιο μου το εκανε δωρο για τα γενεθλια μου η λατρεμενη φιλη μου Κατερινα (απο το blog http://thekmprojects.blogspot.gr/) η οποια ειχε παει Θεσσαλονικη και επισκεφτηκε το καταστημα NYX. Εχει γευση τσιχλοφουσκας, εκπληκτικη αποδοση, υπεροχο χρωμα και ενα ονομα που με τρελλαινει!!!


Αυτα απο μενα, τα λεμε στο επομενο ποστ! Σας αφηνω links για τα καταστηματα απ'οπου μπορειτε να βρειτε Wet'nWild εδω στην Ελλαδα (απο αυτα που εχω ανακαλυψει τουλαχιστον μεχρι τωρα!) Αν καποια απο εσας ξερει κατι ακομα θα ηταν πολυ ομορφο αν το μοιραζοσασταν μαζι και με τις υπολοιπες σε ενα σχολιο κατω απο αυτο το ποστ :-)
FEMME FATALE:https://www.facebook.com/femmefatale.gr
BEAUTY TOWN:https://www.facebook.com/pages/Beauty-Town/157556630981204?fref=ts

12 comments:

  1. πολυ ωραία όλα , μου αρέσουν και εμένα οι ροζ αποχρώσεις , θα δοκιμάσω σίγουρα τι no 26 της lovie .

    ReplyDelete
    Replies
    1. δεν ειχε ασχημη γευση το συγκεκριμενο ισως γι'αυτο σε συνδυασμο με το χρωμα μου αρεσε τοσο- αλλα ενω ειναι υπεροχα στα χειλη θελεις να τα βγαλεις κατευθειαν λογο απαισιας γευσης!

      Delete
  2. Αχ Νατασούλα μου είναι πολύ όμορφα τα χρώματα....αυτό της NYX μου άρεσε πιο πολύ από όλα!! Εγώ ψάχνω για πορτοκαλί απόχρωση αλλά απογοητεύτηκα από τις τιμές (Maybelline, L'oreal, Radiant) Φιλιά..

    ReplyDelete
    Replies
    1. σου φανηκαν ακριβα ε? κοιτα και εμενα δε λεω, αλλα ενταξει για ειμα αποχρωση που θα την ευχαριστηθεις γιατι οχι. το θεμα ειναι οτι σε γενικες γραμμες ναι, δεν συμφερει η εν πασει περιπτωσει, δεν ειναι ευκολο να ψωνιζεις απο εκει, συμφωνω!

      Delete
  3. Η τελευταία μου "ροζ" περίοδος ήταν πριν μια 10ετία σχεδόν (Θεέ μου, ώρες-ώρες νιώθω θείτσα!) αλλά τελευταία όλο κι επιστρέφω, με τελευταίο μου απόκτημα το ρουζ της ανοιξιάτικης συλλογής της Estee, αλλά και κραγιόν όπως το Creme Cup-Mac και το All about cupcake-Essence.
    Απ' όσα δείχνεις μ'αρέσει το retro pink της wet'n'wild περισσότερο, αν και προβληματίζομαι: Είμαι πολύ ανοιχτόχρωμη σαν επιδερμίδα, αλλά με κίτρινους υποτόνους θα έλεγα. Όχι ροζ. 'Η τέλος πάντων πιο ουδέτερη, με καστανά μαλλιά&μάτια. Κατά πόσο μπορώ να χρησιμοποιήσω κραγιόν με μπλε υποτόνους, όταν με βάση τα παραπάνω είμαι περισσότερο των θερμών χρωμάτων;; (λέω εγώ τώρα..)
    Α!Και πόσο τέλειο το λιπγκλος!!! Σούπερ!!! Με γεια σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. το καλυτερο ειναι να βαζουμε αυτα που μας πηγαινουν και οχι αυτα που μας αρεσουν (οσον αφορα τα χρωματα στο μακιγιαζ) αλλα δε χανεις τιποτα να δοκιμασεις, υπαρχουν καποια χρωματα που δεν ειναι τοσο δεσμευτικα γιατι δεν ειναι ακραια παραδειγματα της χρωματικης τους κατηγοριας

      Delete
  4. A! Btw, μήπως έχεις δει/δοκιμάσει τα νέα Maybelline vivids? Πρέπει να έχει κι εκεί κάτι σούπερ ροζάκια κι όχι μόνο! Αν κ δε μου φαίνονται κ λίγα 13€ για ένα κραγιόν όταν μπορώ να πάρω, όταν με έκπτωση θα μου βγει τόσο περίπου κι ένα MAC...

    ReplyDelete
  5. οχι εχουν ερθει? εχω καιρο να παω Ηondos- με ενδιαφερουν πολυ,αλλα εχεις δικιο για το θεμα τιμης

    ReplyDelete
  6. Σε αυτο εχει δικιο η Ανδριανα παραπανω!κι αν σκεφτει κανεις οτι και με μολυβι την ιδια αποδοση δεν εχει!εννοειται πως συμφερει το mac!Ειπα να ξεφυγω τελέυταια και να παρω Maybeline που ναι μεν ωραιες αποχρωσεις φρεσκιες αλλα θελουνς συχνη ανανεωση!ωραιο ποστ Νατασα

    ReplyDelete
  7. Ναι, τα έχουν φέρει. Τελικά δεν άντεξα και πήρα ένα. Το #910, Shocking coral, είναι όντως σοκαριστικό γιατί είναι πολύ έντονο, σχεδόν νέον χρώμα και είναι το κοραλλί που ροζίζει. Είναι απίθανο και αρκετά σταθερό, μένει σαν stain αν φύγει το "ενυδατικό" κομμάτι. Ψάξε τα, αξίζουν νομίζω, αν και δε νομίζω όπως σου είπα να ξαναδώσω τόσα χρήματα&να μην είναι MAC...

    ReplyDelete
  8. άντε να έρθει το καλοκαιράκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!όλα τα χρώματα που έδειξες είναι τέλεια,πιστεύεις ότι μόνο για κοπέλες στα χρώματα σου;ςδηλαδή εγώ που είμαι πιο μελαχρινή θα μου ταίριαζε κάποια; ευχαριστώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαρα οχι, εννοειται πως ταιριαζουν και σε μελαχρινες-και παρα πολυ μαλιστα!! :-)
      απλα ειναι θεμα να βρεις τη καταλληλη χροια για τα χρωματα σου.

      Delete

Leave me a comment-I love to hear from you!