3/15/2013

D.I.Y Ciate Velvet manicure φθηνη εναλλακτικη!

ενδεικτικες αποχρωσεις που υπαρχουν απο τη συλλογη μου

Για trends για τα οποια δεν ειστε σιγουρες αν θα σας αρεσουν η θα βολευτειτε και δεν ειστε διατεθειμενες να σπαταλησετε πολλα χρηματα, υπαρχουν λυσεις..απλα θελει φαντασια!
Η εταιρια Ciate βγαζει πολυποθητες συλλογες βερνικιων με διαφορα καινοτομα υλικα, ενα εκ τον οποιων ειναι και τα λεγομενα 'βελουδινα' νυχια η αλλιως velvet nails.

H οικονομικη εναλλακτικη/προταση μου:
Στα περισσοτερα βιβλιοπωλεια, ακομα και στο Jumbo πουλανε διαφορα γκλιτερ η σκονες για χειροτεχνιες. Καποιες ειναι εντελως σκετο 'χνουδι' και αλλες περιεχουν ελαχιστους κοκκους γκλιτερ- οποτε ειναι θεμα επιλογης τι θα παρετε.
ολα απο το Jumbo απο 1-2 ευρω η τετραδα/ τιμες μπορει να ποικιλλουν

Για το πλεον dupe αποτελεσμα, με το ματι διαλεξτε την ματ-χνουδωτη εκδοχη και εφαρμοστε ως εξης:
Βαψτε τα νυχια ως συνηθως και πασπαλιστε/αδειαστε το περιεχομενο πανω στο φρεσκοβαμμενο νυχι σας και αυτο αυτοματα θα κολλησει. Να το κανετε πανω απο ενα κομματι χαρτι, το οποιο μπορειτε να φτιαξετε σε σχημα χωνιου για να το αδειασετε παλι μεσα στο μπουκαλακι οτι περισσευει ειτε για αποθηκευση ειτε για να κανετε τα υπολοιπα νυχια.
Εναλλακτικα αν σας περισσευει καποια αλατιερα, αδειαστε εκει τη σκονη για δικη σας ευκολια μετα στην εφαρμογη.
Τοσο απλα!

 Επειδη τα νυχια μου ειναι ηδη βαμμενα ροζ, απο τις επιλογες σκονης που μου ειχαν μεινει σκεφτηκα το κιτρινο ηταν το πιο ταιριαστο απ'ολα για να μπορεσετε να το δειτε και πανω στο νυχι σαν αποτελεσμα, γιατι δεν ηθελα να τα ξεβαψω για να τα κανω πχ κοκκινα.

Ελπιζω να σας αρεσε η ιδεα μου και να σας φανηκε χρησιμο αυτο το ποστ, τα λεμε στο επομενο!

13 comments:

  1. Tέλειο το post Νατάσα μου, μιας και τα έχω να κάθονται θα το δοκιμάσω άμεσα!

    ReplyDelete
  2. Πάρα πολύ ωραίο!!! Δεν τα χει πάρει το μάτι μου στα Jumbo αυτά του χνουδωτά. Πάντως ο συνδυασμός ροζ με κίτρινο είναι απλά out of this world. Τέλειο

    ReplyDelete
  3. πως και δεν τα προσεξα αυτα στο jumbo?τα κοιταω παντα αλλα μαλλον δεν τα ειχε το δικο μου!βγαινει παρα πολυ ωραιο το αποτελεσμα παντως!

    ReplyDelete
  4. πολύ όμορφο κ έξυπνο αποτέλεσμα!=)

    ReplyDelete
  5. Πρωτότυπο φαίνεται και οικονομικό!! Αλλά επειδή δεν το έχω με τα νύχια. φοβάμαι μην δεν μου βγει σωστά. Θα το προσπαθήσω!! ;)
    Φιλάκια Νατασάκι!!! :* :*

    ReplyDelete
  6. πωπω τι φανταστική ιδέα!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. super idea! polu wraio apotelesma! efuga gia jumbo!!

    ReplyDelete
  8. Να υποθέσω πως δεν πλένουμε τα χέρια μας ε; Είναι εφέ για μια βραδινή έξοδο φαντάζομαι πως δεν κρατάει πολύ, σωστά;

    ReplyDelete
    Replies
    1. και χερια πλενουμε, και top coat μπορουμε να βαλουμε αν θελουμε- απλα μετα θα εχουμε ενα περιεργο εφε που θυμιζει κατι σαν 'γυαλιστερη γουνα.' :-)
      εγω προσωπικα δεν τα εχω κρατησει πανω απο μια μερα γιατι δεν ειναι μια ταση που μου αρεσει προσωπικα- απλα ηθελα να μ,οιραστω μια φθηνη εναλλακτικη που μου ηρθε γιατι 20+ ευρω δεν θα εδινα με τιποτα για βερνικι.

      Delete
    2. Σαν φτηνή λύση έτσι για μια δοκιμή είναι όντως πολύ καλό. Κάπως έτσι και εγώ δοκίμασα τα χαβιαρόνυχα από τα MUA, περίπου 1,5 λίρα έδωσα, δεν υπήρχε περίπτωση να πληρώσω κάτι παραπάνω :)

      Delete
  9. πολύ καλό Νατάσα..!!!
    και πολυ ωραίος συνδυασμός ροζ με κίτρινο!!! ευχάριστα χρώματα!!!

    ReplyDelete
  10. para polu exupno kai pragmatika emena den mou aresei katholou auto to trend!

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!